Комментарии
-
П’ятий відкритий міжнародний конкурс репортажної фотографії «Україна 2025»
28.10.2025 14:04 -
Обласна акція "Слвничок Донеччини"
28.10.2025 13:26Дуже цікаву інформацію знайшла, коли шукала матеріал за питанням діалектних слів Донеччини, а саме ... -
Михайло Мілян - учасник міжнародної фотовиставки «Fokus Award Еdition 16»
18.10.2025 15:52Пане Михайло дуже талановита людина. Колектив бібліотеки вітає нашого земляка з участю у міжнародній ... -
РІДНЕ МІСТО
11.10.2025 22:29Читаю вірш з надією повернутися додому :-) -
Авторська пісня про рідне місто
11.10.2025 22:27Дякуємо автору за участь у конкурсі та бажаємо перемоги! -
Всесвітній день усмішки — свято доброго настрою
03.10.2025 13:05Від усмішки всім стане тепліше :-) -
Про батьківський край у книг запитай
19.09.2025 14:34Хочеться побажати рідному місту у 155-ий день народження здійснення мрій! -
Андрій Любка «Щось зі мною не так»
08.09.2025 21:24Зараз читаю "Твій погляд, Чіо-Чіо-сан" Андрія Любки. Але це не просто читальна розвага... тут є про що ... -
Андрій Любка «Щось зі мною не так»
03.09.2025 12:29Отримала задоволення від участі у засіданні мовного клубу. Цікава зустріч з неординарним автором ... -
Майстер-класи в бібліотеці: коли творчість стає навчанням
26.08.2025 14:02Класний фахівець бібліотеки пані Ольга створює інтерактивні заходи і бібліографічну продукцію завдяки ... -
Перемога у фотоконкурсі «Батьківщина у світлині»
21.08.2025 14:16Вітаємо пана Михайла з перемогою у фотоконкурсі! -
Книга-новинка! "Червоним по чорному" Михайла Міляна
09.08.2025 20:46Вітаємо автора з новою вистражданою книгою! Миру, здоров'я та творчого натхнення! -
Книги з присмаком шоколаду
07.07.2025 12:18Я би додала до КНИГИ та ШОКОЛАДУ ще й КАВУ. Приємний вечір забезпечений! Всім приємного читання! -
Донеччина - це Україна
03.07.2025 13:17Дякуємо пану Михайлу за підтримку костянтинівсько ї громади та участь в обласному заході до дня ... -
Ярмарок бібліотечних ідей
03.07.2025 12:37Щиро вітаємо пані Ольгу з перемогою! Цю ідею вже "купили" бібліотеки інших регіонів країни. Вдачного ... -
Бібліокомікс: Бібліотека в кадрі гумору та ідей
27.06.2025 17:02Дякуємо пані Ользі за активність і креативність!!! -
Татусеві казки
25.06.2025 17:48Можна не тільки почитати, а й послухати відомі та невідомі казки для дітей. -
Не бійся жити
31.03.2025 13:41Костянтинівська центральна міська бібліотека має у фонді багато книжок відомої української поетеси. Чудова ... -
Листівка "З Днем знань!"
04.09.2024 10:53Вітаємо учнів, вчителів та батьків з новим навчальним роком! -
Паперова іграшка-антистрес своїми руками
03.06.2024 10:06Діти та дорослі отримали масу задоволення! Канікули з бібліотекою стартували!
Наиболее читаемые
Syndication
My Blog
Форма входа
Железнодорожный транспорт
- Подробности
- Категория: Донбасс- Русь и Украина
- Опубликовано 16.07.2014 16:43
С угледобычей и металлургией Донбасса тесно связан железнодорожный транспорт. Через бассейн проходило несколько железных дорог, из которых наиболее важную роль играла казенная Екатерининская железная дорога.
Донбасс постоянно нуждался в расширении железнодорожной сети, в усилении подвижного состава и тяги. Транспорт был узким местом в экономике района. Недостаточное его развитие отрицательно влияло на работу заводов и шахт, что особенно остро сказалось в годы первой мировой войны.
Но даже в таком состоянии Донбасс был районом наибольшего развития в России железнодорожного транспорта. Это относится как к длине путей на квадратную версту площади, так и к интенсивности использования дорог и подвижного состава. На Екатерининской дороге в 1910 г. на каждые 100 верст эксплуатационной длины магистрали приходилось по 46 паровозов (на Московско-Курской — 43, Николаевской— 36), она же имела больше всего мощных паровозов. Только Московско-Курской дороге уступала Екатерининская по количеству товарных вагонов на версту длины дороги. Пробег товарных вагонов, т. е. интенсивность перевозок на Московско-Курской и Николаевской дорогах, был вдвое меньше, чем на Екатерининской, причем ежегодно этот разрыв увеличивался. Только Юго-Восточная, Южная и Юго-Западная дороги по интенсивности перевозок грузов были равны или приближались к Екатерининской.
Такая грузонапряженность железных дорог Донбасса требовала хорошо развитой ремонтной базы и большого количества опытных паровозных бригад. Многие железнодорожные депо и мастерские были весьма значительны по размерам, имели высококвалифицированные кадры.
Важной особенностью предприятий на сети железных дорог были кооперация в процессе работы, возможность командировать рабочих из одних мастерских и депо в другие. Большую помощь им оказывали Главные мастерские дорог в Екатеринославе, Харькове, Александровске, Ростове.

Подробнее...